Reteaua germana OBI, parte a grupului Tengelmann, care a intrat pe piata locala de bricolaj in toamna lui 2008, va inaugura al doilea magazin din Capitala in a doua parte a lunii septembrie, la aproape doi ani de la deschiderea primei unitati din Bucuresti, potrivit reprezentantilor companiei.
In prezent, retailerul de bricolaj are cinci magazine in Romania, iar saptamana viitoare va fi gata a sasea unitate, amplasata la Sibiu.

Magazinul va fi situat in partea de nord a orasului, pe Calea Surii Mari, si are o suprafata totala de vanzare de 8.400 de metri patrati.

Investitia totala se va ridica la circa cinci milioane de euro, suma medie pe care a investit-o compania in celelalte locatii operationale pana in prezent.

Reprezentantii companiei nu au dorit sa ofere informatii despre numarul angajatilor care vor lucre in cele doua magazine care urmeaza sa fie deschise, insa pe baza unitatilor deschise pana in prezent, se poate estima un numar de 100 – 120 de salariati pentru fiecare locatie.

Cel de-al doilea magazin din Capitala al OBI, care va suporta o investitie de aproximativ cinci milioane de euro, va fi localizat intr-un parc de retail din zona Policolor, in care se mai afla un magazin Metro Cash & Carry si un hipermarket Real.

Retailerul de bricolaj si-a propus sa ajunga la 20 de magazine pe piata locala, in conditiile in care estimeaza trei inaugurari anuale.
Potrivit ultimelor date disponibile, OBI Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 5 mil. euro in 2008.

Principalii competitori ai OBI pe piata romaneasca de bricolaj sunt Praktiker, Dedeman, Bricostore, bauMax, Hornbach si Mr. Bricolaje.

OBI detine peste 500 de magazine la nivel international si este unul din principalii jucatori din Europa pe segmentul de Do It Yourself. La nivelul Europei, compania are circa 40.000 de angajati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri