Pentru intreg anul 2010, compania estimeaza o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro, in crestre cu peste 40% fata de anul precedent, cand pragul atins a fost de 700.000 de euro. “”In conditiile actuale, in care piata nu a crescut, ci dimpotriva, apreciez ca rezultutatul este satisfacator, desi inca sub tintele stabilite”, declara Octavian Badescu, managing partner al Sameday Courier.

Profitul estimat de Sameday Courier pentru acest an va fi de aproximativ 100.000 de euro. ”Rata noastra de profit se situeaza in jurul unui procent de 10%. Nu avem in plan sa devenim o companie mare neprofitabila”, mai spune Badescu.

La nivelul anului 2009, Sameday Courier a livrat peste 200.000 de expeditii, plus inca 20.000.000 livrari neadresate (pliante distribuite in cutiile postale).

Citeste si:

Compania de curierat rapid a fost infiintata in 2007 si este un proiect de nisa pe aceasta piata. Desi ofera toata gama de servicii de curierat, specializarea Sameday Courier o constituie livrarile locale, nationale si internationale in aceasi zi, precum si serviciile de tip ”tailor-made” .

Clientii Sameday Courier vin proponderent din zona bancara, a agentiilor de publicitate si a companiilor farmaceutice sau a laboratoarelor medicale. De asemenea, Sameday Courier este furnizorul Ambasadei Statelor Unite, returnand solicitantilor pasapoartele cu vize.

Principalii jucatori de pe piata locala de curierat sunt Fan Courier, UPS, DPD, TNT, DHL si Fedex. Anul trecut, piata privata a serviciilor de curierat a scazut cu circa 25-30% pana la aproximativ 200 milioane euro.

ANALIZA: Cum au reusit jucatorii din curierat sa isi creasca veniturile in prima jumatate a anului

ANALIZA: Cum au reusit jucatorii din curierat sa isi creasca...