Retailerul de electronice si electrocasnice DOMO a deschis sambata, 10 decembrie, in noul complex comercial Macromall din Brasov, cel mai mare magazin al sau din tara, cu o suprafata comerciala de aproape 2000 mp si o oferta impresionanta de peste 3500 de produse, unde este implementat, pentru prima data, noul concept de magazin, ca parte a proiectului de rebranding prin care trece corporatia.

Noul centru comercial Macromall este construit pe platforma comercială din sudul Brasovului. Astfel, iesirea din Brasov spre Bucuresti reprezinta un adevarat parc de retail in care s-au investit in ultimii ani mai mult de 100 milioane de euro. Ceea ce reprezenta pe vremuri un camp neutilizat, acum este un veritabil “oras comercial”: sunt prezenti principalii jucatori de pe piata de retail autohtona Carrefour, Selgros,Metro,Mobexpert, Praktiker, Bricostore sau Media Galaxy, dar si rivalii Domo pe piata de electronice si electrocasnice Altex si Flanco.

″Am incercat sa aducem in magazinul nostru o atmosfera cu care vizitatorii si clientii nostri sa intre imediat in rezonanta emotionala si sa se simta bine, ca acasa. Tocmai de aceea "acasa" la DOMO gasim multe personaje si povesti de familie, prezentate publicului intr-o maniera calda, cu un usor ton de umor familial, care speram sa smulga oricui un zambet de simpatie. Nu am uitat insa de latura tehnologica a business-ului nostru si de apetitul tinerei generatii pentru tot ce este mai nou in lume in materie de computere, telefoane, internet, gadgeturi. In acest magazin vor exista, pentru prima oara la DOMO, puncte de relaxare, precum barul si zone special amenajate pentru jocuri si echipamente audio pentru masina″, a declarat Lorand Szarvadi, CEO DOMO.

Citeste si:

DOMO vrea sa fie un loc plin de viata, capabil sa atraga cat mai multe segmente de consumatori, de varste si cu dorinte diferite; pentru asta au fost create trei tipuri de locatii - cele care vor adaposti tot ce este esential in echiparea unui camin - magazinele , cele care se vor specializa in tehnologie de varf - magazinele care se vor adresa in principal celor tineri si foarte tineri si celor pasionati de tehnologie si marile spatii comerciale care acopera spatii foarte mari, intre 1500 - 3000 de mp si care isi propun sa ofere o experienta memorabila si unica pe piata romaneasca a retailului de electronice si electrocasnice. Magazinul din Brasov este un astfel de spatiu, capabil sa isi puna amprenta pe evolutia retailului de electrocasnice si electronice din Romania.

"Prin magazinul de la Brasov am dorit sa oferim o experienta de cumparare unica pe piata romaneasca, capabila sa sustina autoritatea brandului DOMO in categoria de electronice si electrocasnice si sa construiasca o relationare pe termen lung cu consumatorii", spune Szarvadi.

DOMO este dupa cifra de afaceri al doilea mare retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom,dupa liderul Altex cu o retea nationala formata din 110 magazine ce insumeaza peste 37.000 de metri patrati si peste 1100 de angajati. In anul 2004 a realizat o cifra de afaceri de 101 milioane Euro, previziunile pentru 2005 fiind de cel putin 120 milioane Euro.