"In primele luni ale anului, consumul de carburanti a scazut cu 5-10%, in functie de perioada la care ne uitam. [...] In functie de reactia consumatorilor, ne vom gandi si la alte masuri comerciale pentru contracararea scaderii vanzarilor de carburanti", a declarat Mariana Gheorghe, fara sa ofere alte detalii in acest sens.

Gheorghe a adaugat ca politica de preturi tine de o serie de factori, printre care evolutia cursului leu/euro, dar si de tarifele practicate de concurenta.

La inceputul lunii septembrie, OMV Petrom a demarat o campanie promotionala prin care, pentru o ora, carburantii se vindeau cu 40% mai ieftin la anumite benzinarii anuntate in prealabil. "Ora reducerilor", promotie derulata in timpul week-end-urilor din septembrie, a dus la formarea de cozi kilometrice la benzinarii.

Citeste si:

Sefa Petrom a mai spus ca procesul de restructurare a companiei este in continua derulare, investitiile companiei concentrandu-se pe modernizarea companiei. OMV Petrom ruleaza anual 3,3 miliarde de euro si are in jur de 30.000 de angajati.