Retailerul de electronice si electrocasnice Domo, cu o cifra de afaceri estimata pentru 2005 de cel putin 120 de milioane de euro, este singurul jucator de pe piata de retail care deschide magazine in supermarketurile Kaufland. Cel de-al treilea magazin va fi deschis astazi , in orasul Ploiesti.

Retailerul german Kaufland a purtat discuţii cu cele mai importante reţele de electrocasnice si electronice de pe piaţa romaneasca si a decis in cele din urma sa se asocieze cu DOMO. In aceasta alegere a contat foarte mult nu numai reputaţia, experienţa si puterea financiara a lui DOMO, dar si apropierea intre cele doua viziuni de business - valorile brandului Domo sunt comune cu cele promovate de Kaufland: familie, confort, camin, onestitate, perseverenţa, performanţa.

Parteneriatul cu Kaufland este unul de exclusivitate si va da consistenţa proiectelor de expansiune pe care le are are DOMO pentru urmatorii ani. De asemenea, aceasta asociere vine sa intareasca brandul Domo.

Citeste si:

Magazinul Domo din Kaufland Ploiesti are o suprafaţa de 500 mp si isi propune sa ofere peste 3500 de articole electrocasnice, electronice, computere, telefoane, muzica si film si accesorii mici pentru camin. Aici fiecare client va avea parte de oferte si soluţii de finanţare pentru nevoile sale si de cele mai avantajoase preţuri din piaţa pentru electronice si electrocasnice.

In acest magazin, DOMO lanseaza conceptul ″cel mai mic pret din oras″, care inseamna unica garanţie de preţ valabila atat inainte, cat si dupa cumparare, pentru produsele aflate in promoţie. Daca cineva gaseste in oras un preţ mai bun, DOMO face reducere sau ramburseaza 150% din diferenţa.

"Am muncit mult pentru acest proiect comun cu Kaufland si il privim cu mandrie, dar si cu responsabilitate. Ne dorim sa fim, la fel ca si partenerul nostru, o soluţie la indemana, avantajoasa si placuta pentru toţi cei care speram sa ne devina clienţi fideli." Lorand Szarvadi, CEO DOMO.