“Sunt trista ca Romania are probleme structurale grave si simt ca nu progresam in acest sens. Nu vad o evolutie pozitiva in curand. Cred ca Romania mai are inca de recuperat. Franta nu sta nici ea bine, oamenii sufera insa mai putin decat la noi, pe fondul unui nivel de trai mai bun. Daca ma intrebati de solutii, cred ca as aduce consultanti din afara tarii care sa vina cu solutii”, spune Rucsandra Hurezeanu.

Compania, activa pe piata romaneasca din anul 2005, a lansat o noua gama de produse antirid – UNA – pe baza de celule stem vegetale. Noul brand nu este unul singular in gama de produse antirid Ivatherm, compania fiind prima care a lansat pe piata locala un produs antirid cu substanta antioxidanta resveratrol.

In prezent, gama de produse antirid reprezinta 10% din cifra de afaceri a companiei, tinta fiind atingerea unei ponderi de 15% in urmatoarele luni.

In ceea ce priveste afacerile raportate in intervalul ianuarie-septembrie, Rucsandra Hurezeanu afirma ca Ivatherm a inregistrat o crestere de 10% in volum fata de aceeasi perioada a anului trecut. In plus, pentru 2010 compania isi mentine estimarea de crestere de 10% a cifrei de afaceri. In 2009 Ivatherm a afisat o cifra de afaceri de aproximativ 2 mil. euro.

Citeste si:

Daca in 2005 portofoliul companiei era compus din 6 produse, in prezent acesta numara o gama de peste 30 de produse. Din 2009, Ivatherm se situeaza pe pozitia de lider de piata pe segmentele produselor pentru cuperoza, rozacee si dermatita seboreica, conform datelor companiei de retail-audit MEMRB. Cel mai bine vandut produs Ivatherm este un produs complementar, destinat curatarii tenului gras acneic.

Producatorul roman de dermocosmetice beneficiaza de o retea proprie de distributie, marca Ivatherm fiind prezenta in peste 1.000 de farmacii.

Piata dermatocosmeticelor din Romania este estimata la peste 20 mil. euro, Ivatherm avand ca principali competitori companii te talie internationala precum Avene sau Vichy.