Retailerul german specializat in comercializarea de produse cosmetice, uz casnic si pentru copii isi va dezvolta reteaua de magazine cu sapte unitati in aproximativ o luna, astfel incat la finalul lui noiembrie lantul va numara 35 de reprezentante pe piata locala, a declarat Milan Radin, directorul general al companiei in cadrul evenimentului "Retail Summit".
Acesta nu a precizat valoarea investitiei insa a afirmat ca magazinelor vor fi in Bucuresti, Targoviste, Sfantu Gheorghe, Turda, Giugiu si Bistrita.

Compania, care a deschis primul magazin pe piata locala in noiembrie 2007 la Timisoara, are in prezent are 28 de unitati, in timp ce in august retailerul avea 26 de locatii.

Conducerea Drogerie markt este interesata de inchirierea de spatii comerciale in toate orasele mari, in zone pietonale dar si in centre comerciale, in general suprafetele magazinelor fiind intre 250 si 400 de metri patrati, cu un surplus de 100 mp pentru depozitare, conform paginii de internet a companiei.

Retailerul este specializat in comercializarea de produse de infrumusetare, uz casnic si pentru copii, iar pe langa marci consacrate vinde si produse sub brand propriu.

Anul trecut Drogerie markt a avut afaceri de 7,3 milioane de euro si pierderi nete de 3,2 milioane de euro, conform Ministerului de Finante. Compania avea 160 de angajati pe piata locala in 2009.

Retailerul a fost lansat in 1973 in Germania, iar de atunci s-a extins in tari precum Austria, Cehia, Ungaria, Slovenia, Croatia, Slovacia, Serbia si Romania.

Sursa foto: Drogerie markt

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri