Brico Expert, operatorul magazinelor retailerului francez Mr. Bricolage din Romania, estimeaza ca afacerile companiei vor creste cu 6% in acest an, de la 70 milioane de lei in 2009, potrivit directorului general al retailerului de bricolaj, Tudor Profir, citat de Mediafax.
El a declarat ca avansul afacerilor va fi influentat printre altele de deschiderea celei de-a treia unitati a retelei, la Iasi. Profir a estimat ca pietele pe care activeaza operatorii de retail de bricolaj vor inregistra in acest an scaderi de 10-25%.

Printre masurile luate de companie in acest an pentru sustinerea vanzarilor se numara reduceri de preturi sau mentinerea acestora la nivelul anterior cresterii TVA.

"Brico Expert a deschis in luna martie un magazin la Iasi. Alte deschideri, pe termen scurt si mediu, atat in locatiile pregatite pentru dezvoltarea retelei cat si in locatii care vor fi achizitionate in viitor vor fi stabilite de catre actionarii societatii in primul trimestru al anului 2011, functie si de stabilizarea/revenirea pe crestere a pietei de bricolaj din Romania", a afirmat Profir.

Celelalte doua unitati ale retailerului sunt la Bucuresti si Pitesti.

Intrebat cum estimeaza evolutia pietei in acest an si care este cota companiei, Profir a afirmat ca acestea sunt dificil de evaluat, in conditiile in care segmentul de bricolaj cuprinde aproximativ 50.000 de produse, comercializate prin intermediul magazinelor de retail cu suprafete mari de vanzare, a celor traditionale cu suprafete reduse si a unitatilor specializate doar pe anumite categorii.

Cei mai mari actionari ai Brico Expert sunt Cezar Rapotan, proprietarul distribuitorului de materiale de constructii Arabesque, cu o participatie de 80,4%, si francezii de la Mr. Bricolage, cu 13,3%.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri