Accesand sectiunea MyEnel, clientii companiei pot sa transmita inclusiv indexul contorului.

" ofera acces la informatii personalizate si date complete referitoare la situatia fiecarui client, atat pentru persoane fizice, cat si pentru cele juridice de pe piata libera si cea reglementata. Prin facilitatea Contact online, clientii pot obtine raspunsuri rapide la solicitari de informatii, sugestii si observatii", potrivit Mediafax.

Aceasta initiativa face parte dintr-un program mai amplu de modernizare si crestere a calitatii serviciilor din zona comerciala, dezvoltat de Enel pentru clientii din .

"Lansarea acestei platforme online se integreaza in eforturile pe care le facem pentru atingerea obiectivului nostru prioritar de imbunatatire a calitatii serviciilor comerciale, in contextul altor facilitati lansate recent, precum diversificarea canalelor de plata si modernizarea centrelor de relatii cu clientii. Speram ca un numar cat mai mare de clienti sa utilizeze acest serviciu si sa se bucure de beneficiile pe care le ofera", a declarat Matteo Cassani, director general Enel Energie si Enel Energie Muntenia.

Serviciile plaformei online includ, printre altele, evidenta facturilor si consumului de energie , compararea consumurilor de energie electrica sau calculator tarifar.

Citeste si:

Pentru utilizarea acestor facilitati este necesara accesarea paginii de si crearea unui cont in sectiunea MyEnel folosind datele de pe factura.

In Romania, Enel are circa 2,6 milioane clienti, 93.000 km de retea si aproximativ 5.000 angajati. Grupul italian opereaza in domeniul furnizarii electricitatii, prin Enel Energie si Enel Energie Muntenia, in timp ce Enel Distributie Banat, Enel Distributie Dobrogea si Enel Distributie Muntenia sunt companiile care se ocupa de gestionarea si modernizarea retelei de energie electrica in aceste trei regiuni.

Enel este prezent in 40 de tari, avand o capacitate de productie de 95.000 MW si vinde energie electrica si gaze naturale pentru mai mult de 61 milioane de clienti.