Nu stiu de unde provine aceasta declaratie sau daca este adevarata, dar cred ca sunt interese ca sa se induca neincredere in randul cumparatorilor, iar vanzarile noastre sa scada, ne-a declarat Valeriu Garlea. Mai mult Garlea sustine ca fabrica are piese si componente pentru a realiza productie pana in aprilie. In primele 11 luni ale acestui an, Daewoo Craiova a vandut 18.946 masini, fata de 27.043 unitati comercializate anul trecut.
Societatea Daewoo Automobile Romania a anuntat ca, in acest an, va realiza o productie record de 31.000 de unitati. In aceste conditii este greu de crezut ca Daewoo Craiova va reusi sa creasca productia de autoturisme cu 20%, asa cum prevede planul de afaceri pe anul viitor. Fabrica craioveana isi mai propune sa dubleze, in 2006, productia de motoare si cutii de viteze, o buna parte din aceasta fiind exportata spre unitati ale GM Daewoo. Dincolo de aceste neconcordante intre declaratiie oficialiilor Daewoo Craiova si cei ai Ministerului Economiei, o alta situatie este nelamurita: cea a nationalizarii fabricii in vederea vanzarii ei ulterioare.
Ministrul Codrut Seres a anuntat incheierea in aceasta saptamana a contractului pentru preluarea de catre stat a actiunilor detinute de partea sud-coreeana la capitalul societatii Daewoo Automobile Romania. Seful lichidatorului fostei companii Daewoo Coreea ar fi trebuit sa vina, miercuri sau joi, la Bucuresti pentru a incheia contractul.
Ministerul Economiei ne-a comunicat ca acest lucru nu s-a intamplat inca, dar semnarea va avea loc saptamana viitoare, la o data neprecizata.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: