“Produsul se adreseaza atat pietei de beneficii extrasalariale, cat si celei de marketing si protocol, suma medie estimata ca va fi incarcata pe un card/eveniment fiind de 200 de lei”, spune Iulian Alexe, directorul de marketing al Edenred Romania.

Valoarea minima pe care o vor putea incarca angajatorii pe card variaza intre 10 si 33.000 de lei (2,3 – 7.700 de euro).

Cardul va fi o alternativa la tichetele cadou oferite de companii angajatilor, in general, in timpul sarbatorilor legale.

“Cardul poate fi folosit numai pe teritoriul Romaniei, in peste 1.500 de puncte de vanzare, inclusiv in magazine virtuale. Produsul nu poate fi utilizat pentru retragerea de bani cash din ATM-uri”, mai spune Alexe.

Citeste si:

Reprezentantii companiei estimeaza ca aproximativ 3.500 din companiile (care au in total 150.000 de salariati) aflate in portofoliul Edenred vor folosi noul card pana la sfarsitul anului.

Investitia in dezvoltarea cardului, realizat in parteneriat cu MasterCard, s-a ridicat la 200.000 de euro.

Principalii competitori ai Edenred de pe piata locala sunt Sodexo si Cheque Dejeuner.