Conform datelor companiei de cercetari de piata Nielsen, raportate pentru intervalul ianuarie-august 2010, Farmec este lider de piata in segmentul de ingrijire faciala, cu o cota cantitativa de 25,78%. Brandul Gerovital a inregistrat, cumulat, o cota cantitativa de 15,73% in segmentul produselor de ingrijire a fetei, mentinandu-se lider de piata, si o cota valorica de 13,10%, in timp ce Laptele Doina este in continuare lider pe segmentul demachiantelor, cu o cota cantitativa de 17,33%.

“Ne-am consolidat pozitia pe diferite segmente, in ciuda faptului ca efectele crizei asupra pietei cosmetice si comportamentului de consum au fost mai vizibile anul acesta”, declara Mircea Turdean (foto), director general Farmec Cluj-Napoca. Planul de atac al noului director general al Farmec Cluj Napoca

INTERVIU: Planul de atac al noului director general al Farmec Cluj Napoca

INTERVIU: Planul de atac al noului director general al Farmec Cluj...

In prezent, compania deruleaza o noua campanie integrata pentru gama de ingrijire a parului Gerovital Plant Tratament. Gama Gerovital Plant Tratament are o cota de piata de 16%.

In segmentul cremelor de maini, brandul Farmec ocupa, de asemenea, prima pozitie, cu o cota de piata cantitativa de 26%. Farmec este lider de piata, in volum si valoare, si pe segmentul produselor de curatare pentru bucatarie, cu produsele Triumf si pe segmentul detartrantilor, cu brandul Nufar.

Citeste si:

Din portofoliul Farmec SA Cluj-Napoca fac parte marci precum Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm.

Produsele Farmec sunt exportate in tari precum Ungaria, Polonia, Serbia, Anglia, Austria, Belgia, Danemarca, Elvetia, Finlanda, Germania, Italia, Spania, Olanda, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Liban, Iordania, Thailanda, Japonia, SUA si Canada.

Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale asupra marcii Gerovital, in urma achizitionarii lor de la compania Gerovital Cosmetics.