Proprietarul Mobexpert a spus ca s-a inregistrat o crestere a vanzarilor la articole de tipul frapierelor pentru sampanie, paharelor si farfuriilor, motiv pentru care in interiorul magazinelor s-au creat raioane sau colturi speciale pentru astfel de produse.
"De fapt, clientul nu mai tinteste sa se mute intr-o casa noua, ci investeste in cea veche", a explicat Sucu, dand exemplul americanilor care isi pastreaza mobila vreme indelungata, optand in schimb pentru schimbari dese ale decoratiunilor.
"In industria produselor de folosinta indelungata, noi nu am sustinut ca ne-au crescut vanzarile. Ne straduim sa pierdem cat mai putina cifra de afaceri, eventual sa nu pierdem noi, ci concurenta", a mai spus Sucu.
Seful Mobexpert a precizat ca vanzarile in a doua jumatate a anului au fost afectate de cresterea TVA, astfel incat retailerul va incheia anul financiar curent in linie cu rezultatele inregistrate anul trecut. In aceste conditii, retailerul ar trebui sa finalizeze anul cu o cifra de afaceri de 115 milioane de euro.
"In prezent, segmentul de decoratiuni inseamna 16% din total vanzari, dar speram sa crestem pana la 20-25%", a precizat omul de afaceri pentru wall-street.ro.
Pentru alti jucatori de pe piata mobilei, procentul decoratiunilor din totalul incasarilor este si mai mare. De exemplu, retailerul suedez de mobila IKEA, prezent pe piata locala printr-un magazin situat in zona Baneasa din Capitala, a vandut accesorii si decoratiuni in proportie de 40% din vanzarile aferente anului financiar incheiat la 31 august, cifrate la 327,4 milioane de lei (TVA inclusa).
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: