Producatorul de profile din PVC Gealan Romania, subsidiara locala a germanilor omonimi, apreciaza ca va realiza in 2010 o cifra de afaceri similara celei din 2009, de 36,3 mil. euro.
„Prima parte a lui 2010 a fost foarte dificila atat pentru noi cat si pentru piata, care, conform estimarilor noastre, a inregistrat o scadere cu aproximativ 40% fata de valorile normale ale unui inceput de an. Cu toate acestea, ne asteptam sa incheiem anul cu o cifra de afaceri la acelasi nivel cu 2009, poate chiar cu o usoara crestere. Din pacate, piata de tamplarie din PVC pentru ferestre si usi nu va mai cunoaste cresterile spectaculoase, de 30%, din 2007 si 2008. Acest lucru va permite insa o asezare a pietei pentru ca nu vor mai aparea producatori fara o strategie si un plan de business sustinut, asa cum se intampla cu trei, patru ani in urma”, a spune Aurel Vlaicu, director general al Gealan Romania.

Compania a mizat pe largirea portofoliului de parteneri, care a crescut cu circa 20% fata de anul 2008, ajungand la peste 650 de parteneri.

Gealan Romania a realizat o cifra de afaceri de 36,3 mil. euro anul trecut, in scadere cu aproape 49% fata de 2008.

Producatorul de profile din PVC detine un centru de productie in Capitala si opereaza mai multe depozite, in Bucuresti, Constanta, Cluj, Timisoara, Bacau si Craiova.

Gealan Romania, infiintata in 1997 ca filiala a grupului geramn Gealan Fenster Systeme , concureaza pe piata locala a tamplariei din PVC cu Rehau, Veka si Profine.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri