Pretzels Plus, reteaua americana de restaurante de tip fast-food, care a deschis recent in Bucuresti prima sa unitate de pe piata romaneasca, si-a fixat ca obiectiv pe termen scurt extinderea la nivel national, prin intermediul partenerilor francizati.

Suprafata necesara operarii unui restaurant sub acest brand este de 50 de metri patrati pentru varianta de franciza expres si de 70 de metri patrati in cazul variantei de franciza maximala. Investitia initiala totala necesara este de aproximativ 60.000 de euro, din care 15.000 de euro reprezinta taxa de intrare in franciza, restul fiind costurile necesare stocului initial de marfa, amenajarii si mobilarii spatiului, achizitionarii echipamentelor si a utilajelor.

In reteaua de franciza Pretzels Plus, se percep redevente lunare de 5% raportate la cifra de afaceri lunara a francizatului. Parteneriatul implica asistenta si suport continuu din partea francizorului, care va pune la dispozitia francizatului manualele de operare si de fabricatie, va furniza materiile prime necesare prepararii produselor, va instrui gratuit personalul francizatului si ii va asigura acestuia exclusivitatea teritoriala, pentru a se evita concurenta din partea altui francizat al companiei.

Pe langa traditionalii covrigi americani, in meniul restaurantelor intra si sandvisuri, salate, pizza, cornulete proaspete, cafea, bauturi racoritoare, bere si ape minerale.