“Suntem printre companiile care au ales in aceasta perioada de criza sa se dezvolte cu consecventa, intrucat criza nu aduce doar blocaje si greutati ci si oportunitati. Aplicand un management exigent al proceselor, am reusit cu o luna inainte de sfarsit de an sa ne atingem obiectivele privind cifra de afaceri stabilita pentru acest an, ne-am crescut cota de piata prin deschiderea a 5 noi magazine si, ce este mai important, ne-am pastrat rata profitabilitatii. Pentru 2011, avem in plan deschiderea de noi magazine, in functie de evolutia economica a sectorului de constructii si in functie de numarul autorizatiilor de constructie pe care vom reusi sa le obtinem”, spune Dragos Paval, presedintele companiei.

Pe fondul extinderii numarului de magazine, Dedeman si-a bugetat o crestere cu 15% a businessului in acest an.

Compania a mai inaugurat patru magazine in acest an, la Brasov , Craiova, Arad si Timisoara in urma unor investitii totale de circa 50 de milioane de euro.

Citeste si:

Principalii concurenti ai Dedeman sunt Hornbach (Germania), Praktiker ( Germania), Bricostore (Franta), BauMax (Austria), OBI (Germania), precum si reteaua de magazine Ambient Sibiu.

In urma deschiderii din Resita, Dedeman a ajuns la 21 de unitati pe piata locala, tinta companiei fiind ca pana in 2015 reteaua de bricolaj sa ajunga la 40 de magazine.

Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 252 mil. euro in 2009, similara celei consemnate in 2008.