"E bataie pe taxa de pozitionare pe insule (spatii de prezentare a produselor, aflate pe culoarele magazinului, in afara rafturilor - n. red.) si rafturi pentru ca volumul vanzarilor creste", a declarat Delia Nica (foto), in cadrul unui seminar pe teme de retail organizat de Mediafax.

Oficialul AMRCR a argumentat ca "cine are o pozitie mai buna pe raft, vinde mai bine" si ca retailerii nu castiga din "taxele de raft" (platite de producatori pentru a fi mai bine pozitionati pe rafturi - n. red.), ci din viteza cu care se vinde marfa.

Referitor la "taxele de raft", Delia Nica a explicat ca si in turism camerele cu vedere la mare sunt mai scumpe decat cele cu vedere la tomberoane.

Citeste si:

"Rafturile nu sunt de cauciuc. Ca sa listam pe cineva nou, trebuie sa delistam pe altcineva", a adaugat Delia Nica, vicepresedintele AMRCR, care este totodata si head of the Metro Representative Office pe plan local.