"Credem ca va fi o stabilizare a pietei in 2011, dupa doi ani de scadere. In acest an, lunile iulie si august au fost bune, in septembrie-octombrie au scazut vanzarile, iar in noiembrie, pentru ca a fost o luna calda, au fost cresteri de 12-13%. Si primele zece zile din decembrie au inceput bine, peste anul trecut", a spus Shaine.

El a adaugat ca in 2010 romanii au iesit mai putin din casa si au consumat bere mai ieftina.

URBB estimeaza pentru acest an vanzari de circa 100 milioane euro, in crestere cu 2% comparativ cu anul trecut.

Seful companiei prognozeaza, de asemenea, cresteri ale vanzarilor de 6-7% pentru 2011. "Investim foarte mult in promovare, peste anii dinainte. Criza este si o oportunitate, pentru ca pretul publicitatii este mai mic. Pentru acest an am avut un buget de promovare de 10% din cifra de afaceri, adica de zece milioane euro", a spus Shaine.

Citeste si:

El a adaugat ca sucurile ocupa 15% din volumul vanzarilor URBB, iar apa minerala 5%. Pentru anii urmatori, Shaine estimeaza ca cele doua categorii de produse vor avea o cota de vanzari de 35-40% din totalul inregistrat de companie.

Totodata, presedintele URBB nu crede ca anul viitor vor exista majorari de pret la bere, chiar daca materia prima se va scumpi.

Shaine, care a anuntat recent ca va parasi functia de presedinte al companiei, la 1 ianuarie, nu a dorit sa dezvaluie care va fi urmatorul sau loc de munca si a afirmat ca inca mai discuta cu grupul de companii pe care il reprezinta.

Citeste si articolul: Unul din pionierii berii la final de mandat: Ce lasa in urma Shachar Shaine, seful Tuborg

Unul din pionierii berii la final de mandat: Ce lasa in urma Shachar Shaine, seful Tuborg

Unul din pionierii berii la final de mandat: Ce lasa in urma...