GFR, parte a Grampet Grup, a achizitionat intreg parcul de material rulant utilizat de Rompetrol Logistics (RPL), preluand circa 350 de salariati ai RPL implicati in activitatea de transport feroviar si manevra. In urma transferului catre GFR, salariatii RPL vor beneficia de aceleasi conditii si drepturi, contractul de munca ramanand neschimbat.

Contractele de servicii de transport feroviar au fost incheiate de GFR cu societatile din grupul Rompetrol pe o perioada de trei ani, cu posibilitatea de prelungire cu inca doi ani.

"Proiectul dezvoltat impreuna cu GFR este unul dintre pasii importanti in procesul de optimizare a afacerilor initiat de Grupul Rompetrol. Prin aceste masuri ne propunem sa eficientizam fluxul financiar in companiile grupului, sa dezvoltam o structura de afaceri mai putin complexa si sa reducem costurile pana la un nivel optim", afirma Titov Buzescu, vicepresedinte al diviziei de retail a Grupului Rompetrol.

Printre clientii GFR se mai numara OMV Petrom, ArcelorMittal, Conpet, Lukoil si Compania Nationala a Huilei. In Romania, Grampet Grup detine fabrica de reparatii vagoane Remar Pascani, companiile Reva Simeria si societatea Transbordare Vagoane Marfa (TVM) de pe ecartamentul ex-sovietic pe ecartamentul european. GFR controleaza un parc de peste 13.500 de vagoane si 280 de locomotive.

"Aceasta tranzactie consolideaza pozitia de lider a GFR pe principala sa piata de activitate, cea a transporturilor petroliere", a declarat omul de afaceri Gruia Stoica (foto), proprietarul Grampet.

Citeste si:

Tranzactia va influenta pozitiv si operatorii Grampet din Bulgaria si Ungaria.

"Este inca un pas pe care il facem pentru a deveni cel mai important operator feroviar din sud-estul Europei", a spus Stoica.
Contractele de servicii de transport feroviar au fost incheiate de GFR cu societatile din grupul Rompetrol pe o perioada de trei ani, cu posibilitatea de prelungire cu inca doi ani.

Prin parteneriatul cu GFR Rompetrol vizeaza optimizarea afacerilor, potrivit grupului petrolier.

In ultimii ani, Grampet Grup a facut investitii substantiale in sase tari din Europa de Sud-Est, atat pe segmentul operatorilor privati de cale ferata, cat si in zona constructiilor, modernizarilor si reparatiilor de material rulant.