“Am reusit ceea ce am prognozat, anume atingerea aceleiasi cifre de afaceri dar cu costuri mai mici. Mai mult, vanzarile pe HoReCa au ajuns in acest an la 35% din total, restul fiind adjudecat de Key Accounts si retailul mic”, declara Costin Ghindea, director general Bavarom.

Cele mai mari vanzari au fost inregistrate de brandul Bavaria, o evolutie pozitiva inregistrand si celelalte marci de bere din portofoliu - Paulaner, Bernard, Tsingtao.

Pentru 2011 directiile de dezvoltare ale Bavarom includ cresterea numarului de instalatii draught din HoReCa.

Citeste si:

“In 2010 ne-am propus 30 de instalatii de Bavaria si 25 de Paulaner, insa am adaugat intre timp si berea Murphy's si asa am ajuns deja la 56 de instalatii”, decara Ghindea.

Bavarom Trading activeaza pe piata din anul 2003 pentru activitati de import si distributie de bauturi alcoolice si nealcoolice. Compania este prezenta in marile lanturi de magazine, precum: Carrefour, Cora, Real, Selgros, Kaufland, Billa, Mega Image, Angst, Auchan. Din portofoliul Bavarom fac parte berea olandeza Bavaria, Paulaner din Germania, Bernard din Cehia, Sapporo din Japonia, La Trappe din Olanda, Tsingtao din China, Sol, Dos Equis, Newcastele Brown Ale si John Smiths din Anglia si Murphy’s din Irlanda. Portofoliul sau mai cuprinde, cidrul Strongbow din Anglia si bautura energizanta B52.