“Daca piata ramane aceeasi si in 2011, estimam o crestere a veniturilor noastre cu minimum 5-6%. Un factor important in atingerea acestui obiectiv este implicarea Guvernului prin luarea de masuri drastice impotriva pietei negre, pe care o evaluam la 25% pentru brandy si la 30% pentru vodka”, afirma Gyuri Eperjessy (foto), director comercial al Alexandrion Grup Romania.

In 2010 compania a raportat o cifra de afaceri de 265 mil. lei (63 mil. euro), in crestere fata de 2009. Vanzarile au crescut pentru branduri precum Cava D’Oro, Kreskova sau Alexander. In plus, Cava D’Oro si-a majorat vanzarile cu aproximativ 3%, depasind 10 milioane de sticle in 2010, pe fondul unei piete in scadere cu 20%.

“In timp ce 2010 a adus o scadere de 17% pe piata totala a bauturilor alcoolice din Romania, vanzarile Alexandrion Grup Romania au scazut doar cu 3% in volum. Pentru noi, a fost un an foarte bun; a fost un an in care am inotat impotriva curentului si asta ne-a consumat resurse si energie, totul avand ca finalitate atingerea unor cote de piata maxime istorice in cel mai greu an din trecutul recent. Compania si-a consolidat pozitia de lider al pietei atat datorita activitatilor de BTL, a campaniilor de TV si a celor pe Internet cat și datorita eforturilor intregii echipe”, adauga Eperjessy.

Din portofoliul Alexandrion fac parte branduri precum Alexandrion, Brancoveanu, Cava d’Oro, Kreskova, Red Bowler scotch whisky si alte 20 de marci.