Reteaua spaniola de articole de design interior KA International si-a fixat ca strategie pentru urmatorii ani dublarea numarului de magazine pe plan international, una dintre pietele vizate pentru extindere fiind Romania.

In prezent, oficialii companiei incearca sa identifice un partener care sa devina Master Francizor pentru Romania, calitate in care va initia si dezvolta o retea nationala de magazine. Candidatul pentru achizitionarea Master Francizei va avea in vedere o investitie initiala de minimum 130.000 de euro, din care 70.000 de euro reprezinta taxa de intrare in retea, ce ii va da dreptul sa creeze, sa administreze si sa dezvolte o retea de sub-francizati, preluand rolul francizorului spaniol in ceea ce priveste aprovizionarea, trainingul si asistenta viitorilor parteneri.

Fiecare deschidere de magazin presupune atat o investitie in amenajarea unitatii (arhitectural, iluminat, mobilier, decoratiuni etc.), de aproximativ 35.000 de euro, pentru un spatiu recomandat de 80-100 mp, cat si o scrisoare de garantie bancara pentru stocul initial de marfa, in valoare de 25.000 euro. Francizorul spaniol nu colecteaza redevente, insa impune francizatilor alocarea a 5% din cifra de afaceri lunara pentru bugetul de publicitate nationala, respectiv locala.