“Am incheiat un an dificil cu rezultate peste asteptari, in conditiile in care, in primele luni, obiectivul nostru de crestere era de 5%. Motorul cresterii au fost lansarile, sustinute de investitii in marketing si de o prezenta mai vizibila in principalele canale de distributie. Pentru acest an, avem in vedere consolidarea pozitiei pe piata si un avans al afacerilor de inca 5%, in conditiile in care vom avea un mare numar de noutati cu care vom sustine vanzarile. Intentionam, de asemenea, sa patrundem in retelele moderne de retail din afara tarii, primii pasi in aceasta directie fiind deja realizati anul trecut, prin intrarea pe piata din Ungaria”, declara Mircea Turdean (foto), director general Farmec Cluj-Napoca. [Cititi si Planul de atac al noului director general al Farmec Cluj Napoca]

INTERVIU: Planul de atac al noului director general al Farmec Cluj Napoca

INTERVIU: Planul de atac al noului director general al Farmec Cluj...

Conform Nielsen, Farmec este lider cantitativ in segmentul de ingrijire a fetei, cu o cota de piata de 26,2%, in timp ce valoric detine o cota de 20,64%.

Farmec SA Cluj-Napoca detine marci precum Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec.

Produsele Farmec sunt prezente in peste 30 de tari, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croatia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA.