“Obiectivul pentru anul 2011 este o pastrare la nivelul anului 2010, in contextul unei tendinte generale de scadere a nivelului pietei”, spun reprezentantii companiei.

Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 104 milioane de euro anul trecut, in usoara crestere fata de 2009, in contextul in care businessul a trecut prin momente grele in urma cu doi ani, cand rulajul a scazut cu 55,5% fata de 2008.

“Anul 2011 va insemna pentru Ambient o crestere de 15% a afacerilor, avans care se va datora transformarii pe care a cunoscut-o organizatia”, afirma Ciolan in noiembrie anul trecut.

Cum a reusit Ioan Ciolan sa readuca la viata Ambient, un business care a cazut cu peste 50% in 2009

Cum a reusit Ioan Ciolan sa readuca la viata Ambient, un business...

Citeste si:

Ambient a finalizat anul trecut un proces de reorganizare a businessului, care a prevazut delimitarea vanzarilor pe doua zone, retail si distributie.