Producatorul de materiale de constructii Duraziv, controlat de omul de afaceri Daniel Guzu, si-a bugetat o cifra de afaceri de 16,8 mil. euro pentru 2011, in crestere cu 25% fata de valoarea din 2010.
Avansul va fi determinat atat de lansarea de produse noi, cat si de cresterea fortei de vanzari si a echipei de distributie.

Compania a realizat o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro anul trecut, cu 50% peste rezultatele din 2009.

Majorarea businessului s-a datorat evolutiei pozitive a vanzarilor de adezivi, de lansarea gamei de vopsele si tencuilei, dar si de cresterea preturilor la profilele metalice.

Compania detine o fabrica de adezivi si profile metalice in Popesti-Leordeni, care a suportat investitii de circa 7,5 milioane de euro pana in prezent, cu o capacitate anuala de productie de 200.000 de tone de adezivi si 12.000 de tone de profile metalice.

Anul trecut, Duraziv a investit 360.000 de euro in achizitia a doua masini pentru prelucrare profilelor.

Recent, Guzu a luat decizia de a reintra si in businessul cu vopsea, dupa ce la inceputul lui 2009 finaliza vanzarea Fabryo, unul din cei importanti jucatori de pe piata locala de lacuri si vopsele, catre fondul suedez de investitii Oresa Ventures.

Antreprenorul a investit un milion de euro pentru a dezvolta divizia de tencuieli decorative si vopsele.

Cei mai importanti competitori ai Duraziv pe segmentul de adezivi sunt AdePlat, Baumit, Baumix, Saint-Gobain Weber, Euro MGA sau Mapei.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri