Avansul va fi determinat atat de lansarea de produse noi, cat si de cresterea fortei de vanzari si a echipei de distributie.

Compania a realizat o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro anul trecut, cu 50% peste rezultatele din 2009.

Majorarea businessului s-a datorat evolutiei pozitive a vanzarilor de adezivi, de lansarea gamei de vopsele si tencuilei, dar si de cresterea preturilor la profilele metalice.

Compania detine o fabrica de adezivi si profile metalice in Popesti-Leordeni, care a suportat investitii de circa 7,5 milioane de euro pana in prezent, cu o capacitate anuala de productie de 200.000 de tone de adezivi si 12.000 de tone de profile metalice.

Anul trecut, Duraziv a investit 360.000 de euro in achizitia a doua masini pentru prelucrare profilelor.

Citeste si:

Recent, Guzu a luat decizia de a reintra si in businessul cu vopsea, dupa ce la inceputul lui 2009 finaliza vanzarea Fabryo, unul din cei importanti jucatori de pe piata locala de lacuri si vopsele, catre fondul suedez de investitii Oresa Ventures.

Antreprenorul a investit un milion de euro pentru a dezvolta divizia de tencuieli decorative si vopsele.

Cei mai importanti competitori ai Duraziv pe segmentul de adezivi sunt AdePlat, Baumit, Baumix, Saint-Gobain Weber, Euro MGA sau Mapei.