“Cozile la promotii, noua moda a capitalismului in Romania: Mii de persoane se imbulzesc sa cumpere ulei si haine”, titreaza DailyBusiness.ro. Supermarketurile devin neincapatoare atunci cand vine vorba de promotii, ofertele speciale atragand sute sau chiar mii de persoane la cumparaturi in doar cateva ore. Vineri dimineata, sute de bucuresteni erau asezati la coada in fata unui magazin MiniMax din Berceni, pentru a cumpara ulei la "super oferta". Aceeasi situatie este valabila si in cazul altor magazine MiniMax din tara, dar si in cazul primului H&M din Romania.

Financiarul vine cu o statistica ingrijoratoare: Aproape 40% din populatia activa a tarii este „inactiva“. Cei fara ocupatie nu figureaza automat ca fiind someri, ei iesind din statisticile oficiale. In trimestrul trei al anului trecut, rata de ocupare a populatiei cu varsta intre 15 si 64 ani era de 60,2%, res-pectiv 9,4 milioane de persoane.

Cea mai mare despagubire platita de o firma de asigurari in Romania: 600.000 de euro pentru rudele unei soferite care a murit intr-un accident auto. Familia soferitei care a provocat in 2009 un accident mortal la Letcani a primit despagubiri de aproape 25 de miliarde de lei vechi. Soferita de 50 de ani a decedat atunci alaturi de sot si de fiul ei, ea fiind cea vinovata de o depasire imprudenta. Este cea mai mare despagubire dictata de instanta in urma unui accident rutier, scrie gandul.info.

Citeste si:

Dincolo de costurile salariale si taxele aferente pentru asigurarile sociale, aducerea unui om intr-o companie implica mai mult decat atat. Anul trecut a fost unul interesat pe piata fortei de munca. A inceput cu noi concedieri, dupa care s-a inregistrat o stagnare, iar spre sfarsit companiile au inceput timid sa faca noi angajari, scrie Ziarul Financiar intr-un material intitulat “Cat costa recrutarea unui angajat intr-o companie”.

Furios si iute, lantul de fashion H&M isi infige steagul, pana la sfarsitul lui aprilie, in sase puncte din Romania. Startul agresiv al suedezilor nu i intimideaza pe competitori, care au la randul lor planuri ambitioase de extindere. Un razboi comercial din care cei mai castigati vor iesi clientii, scrie moneyexpress.ro.