Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania a reclamat Directiei Nationale Anticoruptie (DNA) faptul ca emitentul de tichete valorice Euroticket a produs o paguba de peste 1 milion de euro marilor retele comerciale, altor companii si persoane fizice care au utilizat tichetele emise de companie.
"Dorim sa va semnalam potentiala activitate infractionala a SC Euroticket Company SRL, cu sediul in Bucuresti, strada Maior Bacila 9, (...), inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/21040/2005, avand CUI 18216466, reprezentata legal de domnul Miclaus Traian, in calitate de administrator. Dupa cum vom relata in continuare, prin modul subversiv de desfasurare si prin prejudiciile materiale grave cauzate unui numar important dintre membrii AMRCR, actiunile Euroticket prezinta caracter infractional, asupra caruia dorim implicarea neintarziata a Directiei Nationale Anticoruptie", se arata in denuntul inaintat DNA.

"Toate cererile formulate de reprezentantii legali ai Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania au fost inregistrate, urmand a fi solutionate conform reglementarilor legale in vigoare", se arata intr-un raspuns al DNA, la solicitatea Mediafax.

Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania (MRCR) explica in denuntul facut la DNA ca Euroticket a fost pana in luna decembrie 2010 o companie specializata si autorizata de Ministerul Economiei si Finantelor pentru emiterea de tichete de masa in conditiile Legii 142/2008.

"Conform legii si in baza prevederilor Contractului standard de Afiliere pe care aceasta societate il utiliza in relatiile comerciale cu membrii AMRCR, circuitul tichetelor de masa emise de Euroticket era urmatorul: Euroticket emitea lunar tichete de masa catre angajatori, in baza contractelor incheiate cu acestia din urma, contra unui comision de emitere; angajatorii distribuiau lunar tichetele primite de la Euroticket catre salariatii lor, corespunzator numarului de zile lucratoare din luna pentru care se facea distribuirea, iar salariatii puteau utiliza, in cursul perioadei de valabilitate, tichetele primite de la angajatori pentru efectuarea de cumparaturi; conform clauzelor din Contractele de Afiliere incheiate cu Euroticket, retailerii acceptau, ca mijloc de plata, la punctele lor de vanzare, diversele tipuri de tichete emise de Euroticket, in considerarea obligatiei acesteia din urma de a deconta, pe baza borderourilor transmise de retaileri, contravaloarea acestor tichete cu retinerea de catre Euroticket a comisionului de decontare prevazut in contractele de Afiliere", spune asociatia.

Potrivit Contractelor de Afiliere, Euroticket aplica un comision aferent serviciilor de decontare cuprins intre 1% si maxim 8%.

Majoritatea membrilor AMRCR au avut in cursul anului 2010 contracte in derulare cu Euroticket, in baza carora relatiile comerciale s-au desfasurat "aparent normal".

"Primele probleme semnificative in derularea acestor relatii comerciale au aparut la inceputul lunii ianuarie 2011, cand o parte din membrii AMRCR au constatat ca Euroticket a inceput sa deconteze subit valoarea tichetelor de masa la o valoare a comisionului de decontare semnificativ marita, respectiv 40% fata de valoarea contractuala, fara ca modificarea comisionului sa fi fost agreata de catre parti. Surprinsi de aceasta situatie, retailerii au incercat, inclusiv prin intermediul AMRCR, contactarea reprezentantilor Euroticket pentru a cere explicatii, insa niciun reprezentant al Euroticket nu a fost de gasit", noteaza MRCR.

Pe baza informatiilor aparute in mass-media, spune MRCR, aceasta "a inteles ca noua «strategie» comerciala a Euroticket a fost adoptata pe fondul unei tranzactii in care Euroticket a fost implicata, intervenite in pragul sarbatorilor sfarsitului de an 2010".



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri