"Vorbiti de podul de la Mihai Bravu. Ca de aia a stat un an si jumatate domnul constructor - de mai ramanea putin si-i trageam pumni in cap - pentru simplul motiv ca, dedesubt, toate retelele alea in conceptia primului proiect erau de aiurea. Si a trebuit sa trec prin Consiliu - alt SF - sa pot sa fac toate actele necesare pentru ca sa pot sa continui podul si ma apuc sa il continui. Deci o sa-l termine, ce sa mai discutam, ca stau calare pe el, ca cred ca i-am isterizat pe toti locuitorii", a spus Oprescu.

In 28 aprilie 2011, Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat Planul Urbanistic Zonal (PUZ) pentru pasajul Mihai Bravu-Splaiul Unirii, pentru o suprafata de aproximativ 15 hectare.

Pasajul denivelat a fost prevazut a fi realizat suprateran pe relatia Soseaua Mihai Bravu - artera propusa la limita estica a Parcului Tineretului, pentru inchiderea inelului principal de circulatie al municipiului Bucuresti, ca legatura directa dintre Soseaua Mihai Bravu si intersectia Soseaua Oltenitei cu Bulevardul Constantin Brancoveanu.

Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii este prevazut in Planul Urbanistic General (PUG) al Bucurestiului, facand parte din categoria lucrarilor de inchidere a inelului principal de circulatie.

Citeste si:

Lucrarile la pasajul suprateran au inceput in 17 ianuarie 2011. Primaria Municipiului Bucuresti a atribuit contractul companiei Romstrade, controlata de omul de afaceri Nelu Iordache.

Contractul de proiectare si executie a lucrarilor a fost atribuit la inceputul lunii decembrie 2011, potrivit unui anunt al Primariei.

Proiectul a fost estimat initial la 99,4 milioane lei, fara TVA, iar autoritatea contractanta a primit trei oferte pentru realizarea lucrarilor.