Promotiile nu sunt intotdeauna ceea ce par, mai ales ca marile magazine se folosesc de oferte pentru a-i amagi pe clientii care, de fapt, nu au nimic de castigat, anunta Antena 1.
Intrebat de reducere si cum se aplica ea, un angajat al unui lant de supermarketuri ridica din umeri. Cei mai multi clienti nu sesizeaza "greselile" de calcul si mai putini sunt cei care o reclama. Cu alte cuvinte, consumatorul e inselat, de cele mai multe ori pentru ca nu are termen de comparatie. De exemplu, un magazin vinde conserve la pachet promotional, trei plus una gratis, dar nicaieri nu scrie pretul unei singure conserve.

Articolul integral aici.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri