Ca sa-si fidelizeze si sa-si extinda clientela, bancile comerciale acorda utilizatorilor de carduri, de debit sau de credit, o serie bonusuri si recompense. Una dintre cele mai frecvente modalitati de rasplatire a clientilor o reprezinta punctele de loialitate.

MasterCard a lansat la sfarsitul anului 2012 platforma Rewards pe piata romaneasca, in prezent fiind inscrise trei banci comerciale. Sistemul presupune acumularea de puncte intr-un cont al utilizatorului de card pentru fiecare plata efectuata la comerciant sau pe internet. Ulterior, cu punctele acumulate, posesorul cardului poate face cumparaturi de pe un portal dedicate care contine, in prezent, peste 300 de produse din sase categorii.

Inrolarea utilizatorilor de carduri pe platforma Rewords este voluntara, nu presupune comisioane suplimentare, iar punctele acumulate in contul personal pot fi folosite pentru achizitii sau pot fi transferate unui alt utilizator inrolat.

Citeste articolul integral pe Adevarul.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri