In infografia pe care o prezentam astazi este demonstrata importanta studiilor psihologice in strategia de stabilire a preturilor – asa numita tehnica de pricing.

Cu alte cuvinte, metodele de stabilire a preturilor efective pot influenta in general comportamentul consumatorilor? Se pare ca raspunsul la aceasta intrebare este un mare „da”, iar studiile arata ca stabilirea si alegerea modului in care este comunicat pretul cantareste mai mult decat ne inchipuim la luarea deciziei de cumparare.

Societatea de consum, care a dat nastere consumerismului, a dus la rang de stiinta inducerea dependentei de cumparaturi. De la publicitate si marketing pana la shelving, merchandising si pricing toate metodele sunt folosite pentru a-i corupe pe membrii societatii, indiferent de sex sau varsta, si a-i transforma in consumatori.

Citeste in continuare pe adevarulfinanciar.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri