Piata producerii de energie verde este momentan distrusa de reglementari si de deciziile din ultimii ani ai autoritatilor de a-i reduce sprijinul. Consumul de energie isi revine greu dupa caderea masiva din perioada crizei economice, iar preturile pe bursa ale energiei sunt in stagnare. In acest context, compania de stat intentioneaza sa isi convinga angajatii sa ii devina clienti.

“Ne-am propus ca in 2016 sa avem drept client toti angajatii companiei. Deocamdata, inca se prefera furnizorul clasic si vin la noi doar cei suparati pe furnizorul lor. Oferta companiei este pret fix pe o perioada lunga de timp. Pretul final este mai mic sau comparabil cu cel al CEZ. Depinde si de consumul fiecarui client”, au spus reprezentantii Complexului Energetic Oltenia, companie cu peste 15.000 de angajati.

Producatorul de energie, controlat de stat, a intrat pe segmentul clientilor casnici, o piata potentiala de 8,5 milioane puncte de consum. Aceasta piata este dominata, in prezent, de mari grupuri precum CEZ (Cehia), Enel (Italia), E.ON (Germania) si Electrica (controlata de actionari privati).

Citeste si:

Legislatia permite consumatorilor, atat casnici, cat si industriali, sa isi aleaga furnizorul de electricitate. Producatorul de energie din Oltenia isi tenteaza clientii cu oferte a pret pe perioade lungi de timp, concurand, cel putin in regiunea Oltenia, principalul operator, CEZ, care are 1,4 milioane de consumatori.

Compania de stat a inceput sa livreze energie direct consumatorilor casnici, adica populatiei, si, chiar daca deocamdata are doar 35 de contracte pe aceasta zona, in perioada urmatoare va cauta sa isi creasca numarul de consumatori casnici.

“In perioada urmatoare suntem preocupati de asigurarea logisticii necesare pentru relatia contractuala cu cat mai multi clienti finali si reorganizarea acestei activitati”, spun reprezentantii companiei de stat. Clientii casnici ai companiei sunt din judetele Arges, Dolj, Gorj si Braila.

Sursa foto: omihay / Shutterstock