Registrul reprezinta evidenta centralizata a numarului de gospodarii, a cladirilor de locuinte, constructiilor din gospodarie, a mijloacelor de transport cu tractiune animala sau a autoturismlor, a masinilor agricole, a modului in care sunt folosite terenurile, a numarului de pomi pe specii, sau a animalelor existente la inceputul anului, dar si evolutia anuala a acestora pe specii, informeaza NewsIn. Evidenta se face pe unitati administrative - respectiv comuna, oras, municipiu si sectoare ale municipiului Bucuresti.
Inscrierea in Registrul agricol este una dintre conditiile impuse pentru a desfasura activitati economice in domeniul agricol. Astfel, inscrirea in Registru este necesara pentru a primi certificat de producator agricol, pentru vanzarea produselor la piata, sau pentru eliberarea unui document care sa dovedeasca proprietatea asupra animalelor, pentru a le putea vinde in targuri si oboare. Totodata, producatorii agricoli pot primi sprijin financiar numai daca sunt inscrisi in Registrul agricol.
Perioada de valabilitate a Registrului agricol anterior a expirat la sfarsitul anului 2006. Documentul se intocmeste pentru o perioada de cinci ani, iar datele se completeaza anual.
Potrivit actului normativ adoptat de Executiv, ministerele agriculturii, administratie si interneleor si Ministerul Finantelor Publice vor elabora, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a acestei hotarari de Guvern, normele tehnice de completare a Registrului agricol.Cheltuielile pentru tiparirea si difuzarea registrelor vor fi suportate din bugetele autoritatilor locale.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: