Potrivit surselor citate, firma franceza Colas Romania a contestat descalificarea sa pe motiv ca nu indeplinea criteriile financiare. Reprezentantii Colas sustin insa ca au posibilitatea financiara pentru a acoperi cheltuielile pentru intreaga lucrare, avand anexate la dosarul de participare la licitatie documentele necesare pentru a dovedi acest lucru. in plus, francezii au fost nemultumiti ca, desi firmele care au participat la licitatie aveau obligatia de a prezenta toate documentele cerute, consortiul Pizzarotti & Tirrena nu au avut acordul de asociere.

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a analizat contestatia si a decis ca nu este intemeiata.

Oficialii Ministerului Transporturilor(MT) au declarat, in urma cu doua saptamani, ca pe 7 mai a fost depusa o contestatie de catre una din participante la licitatia pentru atribuirea tronsonului Bucuresti- Moara Vlasiei(19,5 Km).

Citeste si:

Potrivit unor surse din Ministerul Transporturilor, daca raspunsul Consiliului de Contestatii va fi negativ, in maxim doua saptamani de la transmiterea acestuia, va fi semnat contractul cu firma desemnata castigatoare. La inceputul lunii martie, Ministerul Transporturilor a anuntat ca licitatia pentru constructia tronsonului de drum Bucuresti-Moara Vlasiei a fost castigata de consortiul Impresa Pizzarotti & C.S.p.A. Tirrena Scavi S.p.A, cu o oferta de 154 milioane euro.

Tronsonul Bucuresti-Moara Vlasiei, parte a autostrazii Bucuresti-Brasov va avea mai multe poduri si pasaje, iar pe anumite portiuni vor avea trei benzi pe sens. sapte firme de constructii au depus oferte de participare la licitatia pentru executia primului tronson al autostrazii Bucuresti-Brasov. La licitatie s-au inscris firmele Aktor SA din Grecia, Vegyepszer ZRT-Ungaria, SC Lena Engeharia E Construcoes SA, precum consortiile JV Astaldi - Max Bogl- SC Tehnologica SRL, Colas Romania- Consilier Construct, PA&CO International- Euroconstruct Trading 98-UMB Spedition - SC Com-Axa si Impresa Pizzarotti & C.S.p.A. Tirrena Scavi S.p.A.