Orban a mai spus ca la venirea sa in minister a decis sa il schimbe pe seful de proiect deoarece nu l-a informat asupra faptului ca nu s-au facut exproprierile pentru sapte loturi. "Acest pasaj rutier va ajuta la fluidizarea traficului in zona, mai ales ca zilnic circula peste 60.000 masini", a precizat ministrul transporturilor.
Directorul de investitii din cadrul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale, Marin Ionescu, a explicat ca receptia lucrarilor pentru fluidizarea traficului pe DN1 si executia celor doua pasaje rutiere se va face in luna martie, firma de constructii urmand sa realizeze finisajele, asfaltarea zonei de sub pod si marcajele, precum si iluminarea celor doua poduri rutiere. De asemenea, a fost desfiintat semaforul aflat la intersectia dintre DN1 si strada Privighetorilor, urmand ca traficul sa se desfasoare prin sensul giratoriu realizat sub noul pasaj. Astfel, soferii care vor veni din zona Pipera vor fi obligati sa vireze dreapta.
Lucrarile de largire la sase benzi a DN1 intre aeroportul Otopeni si Baneasa si de constructie a doua pasaje rutiere in zona Baneasa au fost realizata de Lena Construcoes. Volumul de trafic existent pe aceasta portiune a DN1 va fi preluat de catre cele doua pasaje care vor fi conectate pe sensul axului de drum, pe ambele parti, stanga si dreapta. Lucrarile pentru fluidizarea traficului pe DN1 au fost incepute in luna noiembrie 2005, iar contractul prevedea initial finalizarea acestora in termen de 15 luni, respectiv in ianuarie 2007. Ministerul Transporturilor a decis extinderea la 25 luni, estimandu-se ca lucrarile vor fi gata in noiembrie 2007. Valoarea lucarilor pentru realizarea pasajului rutier a fost de 13,6 milioane lei, in timp ce investitia totala pentru fluidizarea traficului pe DN1 a costat 97,3 milioane lei.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: