"S-au mai cerut tot felul de clarificari, ultimele fiind adresate celor doua consortii ramase in finala in urma cu cateva zile", a declarat Berceanu, citat de NewsIn.

Dupa data de 25 aprilie, se va putea prezenta master-planul pentru ca acesta contine o serie de portiuni care sunt pregatite in ideea de concesiune, a mai spus Berceanu.

Berceanu spera ca "dupa lupte grele" cu Bechtel si portiunea din autostrada Transilvania, Brasov - Campia Turzii, sa fie data in concesiune. Ministrul transporturilor si infrastructurii a subliniat ca portiunile de autostrada Ploiesti-Buzau-Focsani si Pitesti-Sibiu (parte a coridorului IV Paneuropean) vor fi date, de asemenea, in concesiune.

Tronsonul Comarnic – Brasov are o lungime de 58 km si este considerat cel mai dificil tronson din cadrul viitoarei autostrazi Bucuresti – Brasov.

Trei consortii au depus ofertele pentru atribuirea contractului de concesiune pentru lucrarile la autostrada Bucuresti – Brasov, tronsonul Comarnic- Brasov, a anuntat, la sfarsitul lunii februarie, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR).

Din partea ofertantilor preselectati au fost depuse trei oferte, respectiv consortiul format din Vinci Concession – Aktor Concession – Vinci Construction Grand Projets – Aktor, consortiul Astrada Concession, format din Strabag AG, Egis Projects, Eurovia Construct International, Housing & Construction Holding Co. Ltd, precum si consortiul Autostrada A3 Comarnic – Brasov, format din Bilfinger Berger – Porr. Durata concesiunii pentru toate cele trei consortii este de 30 de ani.

Reprezentantii Ministerului Transporturilor si membrii Guvernului Privat s-au intalnit, marti, in cadrul unei mese rotunde cu tema „Guvernul Privat – Probleme si solutii in infrastructura”. Evenimentul a fost organizat de cotidianul Business Standard.
Obiectivul mesei rotunde, a doua din noua serie Guvernul Privat, proiect initiat de Business Standard, a constat in dezbaterea propunerilor venite din partea mediului de business pentru urgentarea lucrarilor de infrastructura, precum si identificarea de solutii la problemele care preocupa Ministerul Transporturilor.