Presedintele Senatului, Mircea Geoana, a declarat in cadrul unui seminar pe teme energetice, ca trebuie gasita, la nivel european, "o formula de tip win-win" pentru Romania in ceea ce priveste politica europeana energetica.
"Energia este prima mea dragoste. Am lucrat in domeniu pana in '89, in perioada cand se puneau in functiune reactoarele de la Cernavoda", si-a deschis discursul Mircea Geoana, in cadrul seminarului organizat de Expo Media.

Presedintele Senatului a subliniat ca subiectul energiei este unul vital pentru Romania, in contextul crizei structurale pe care o parcurgem si care va schimba mecanismele economice. "In energie, investitiile statului sunt necesare", a afirmat Geoana, care s-a referit si la energia regenerabila - un sector "hot" (fierbinte) - care ar putea atrage injectii de investitii straine.

In plus, omul politic a mai afirmat ca "nu este normal ca Germania, de exemplu, sa aiba un deal preferential, trebuie gasita o formula de tip win-win", accentuand ideea ca decidentii politici trebuie sa actioneze inspre transformarea Romaniei intr-un hub energetic la nivel european.

Presedintele Senatului a mai aratat ca Romania, la fel ca si Cehia, trebuie sa-si apare interesul national in cadrul colosilor energetici.

Referindu-se la dimensiunea sociala, Geoana a mai declarat ca pledeaza pentru gasirea unei solutii prin care pretul cosului zilnic de energie sa fie "un pic mai suportabil", mai ales in perioada rece.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri