Heineken Romania, the second largest brewer in Romania launched today its 0.5l beer can with tactile ink, as part of the global brand innovation platform.
The new can features the application of a tactile ink and a 360-degree curve which creates the embossed effect.

A vertical logo has been introduced and the prominent red star that sits above symbolizes Heineken’s heritage, and features the green color that defines the visual identity of the brand.

Heineken Romania reported last year a 9% year-on-year growth in revenues to 896 million lei (€211 million).

Heineken’s product portfolio in Romania includes Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (imported), Zipfer (imported), Gösser, Schlossgold, Silva, Gambrinus, Harghita and Hategana. Heineken Romania has three brewing facilities in Miercurea Ciuc, Targu Mures, Craiova and Constanta and employs 1,100.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea English »



Setari Cookie-uri