Defalcat, segmentul unit-linked a inregistrat un spor de 19%, in timp ce asigurarile individuale traditionale de +7%, iar cele de grup de +3,5%. Strategia companiei in periaoda anului trecut a vizat preponderent consolidarea portofoliului de clienti si reducerea ratei de reziliere a politelor de viata.

„Performanta obtinuta pe segmentul de asigurari de viata, care se situeaza peste media pietei. In 2011 vom continua sa dezvoltam asigurarile de viata, dar vom sustine totodata si alte linii de business cu potential de dezvoltare, cum ar fi segmentul de asigurari de locuinta, cel de asistenta turistica, asigurarile corporate si asigurarile de daune la proprietati.”, a declarat Marie Kovarova (foto), director general Generali Asigurari.

Per ansamblu, compania a obtinut in 2010 un volum total de prime brute subscrise de 440 milioane lei, cu 13% mai mic in comparatie cu perioada similara a anului precedent. Segmentul de asigurari generale a scazut cu 17% fata de anul trecut, pana la valoarea de 349 milioane lei. Diminuarea subscrierii a fost determinata de involutia generala a pietei auto si, in particular, a celei de leasing, factori dublati de scaderea veniturilor populatiei.

In pofida scaderii in ansamblu a segmentului de asigurari generale, compania a inregistrat cresteri importante pe alte linii de business non-auto: credite si garantii (+155%), asistenta turistica (+154%), raspundere civila profesionala (+15%), asigurari de locuinta (+8%) si asigurari de incendiu pentru riscuri industriale (+6%).

Citeste si:

De curand, actionarii Generali si Ardaf au aprobat fuziunea celor doua societati de asigurare detinute de grupul italian Generali in Romania, sub denumirea Generali Romania.

Reprezentantii Generali Asigurari si Ardaf se asteapta ca finalizarea fuziunii sa aiba loc in a doua jumatate a acestui an.

Procedura juridica de fuziune presupune absorbtia Generali Asigurari de catre Ardaf. De asemenea, pastrarea ambelor branduri implica si mentinerea celor doua retele de vanzare.

Dupa fuziune, Generali Romania va prelua toate obligatiie fata de clientii celor doua companii.