Firma si-a planificat sa deschida 10 birouri Palladium in Romania, in special in regiunea Banatului, pana la sfarsitul acestui an si isi propune sa dubleze numarul birourilor sale, sa stabileasca o baza solida de 5.000 de clienti si sa-si asigure pozitia de lider de piata, in anul 2012.

"Scopul nostru este de a ne asigura pozitia de lider de piata si de a stabili un nou standard de calitate in segmentul de consultanta financiara de pe piata romaneasca. Noi ii consideram pe consultantii si managerii nostri romani ca fiind pilonii expansiunii noastre in sud-estul Europei", a spus Peter Kostevc, fondator, co-proprietar si presedinte al consiliului de supraveghere al grupului Brokernet.

Grupul Brokernet este prezent in Europa centrala de 11 ani, avand operatiuni in Ungaria, Slovacia si mai nou in Romania. Firmei Palladium, cu sediul in Cluj, i-a fost acordata licenta de functionare de catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) la data de 26 mai 2011.

"La fel ca si in Slovacia, odata cu lansarea activitatii vom aduce expertiza noastra in sistemul de activitati interne (departamentul financiar, logistica si IT) si va fi accesibil atat societatii afiliate din Romania cat si clientilor sai.

Citeste si:

In plus fata de pozitia noastra dominanta pe piata din Ungaria, ne asteptam si ca filiala noastra din Slovacia sa-si asigure pozitia de lider de piata in Slovacia, in perioada 2012-2013. Experienta obtinuta in aceste doua tari ofera firmei Palladium un avantaj competitiv si pe piata romaneasca", a declarat CEO-ul grupului Brokernet, Otto Gecser (foto).

El a daugat atat in Ungaria cat si in Slovacia grupul are incheiate parteneriate cu cele mai mari grupuri financiare de profil, printre care Generali, CIG, Uniqa sau ING, iar acordul se va extinde si pe piata din Romania, odata cu lansarea activitatii locale.

Grupul, cu active administrate de peste 500 milioane dolari, este cel mai mare contractant din Europa Centrala al fondurilor de investitii, avand 11 ani de prezenta in regiune si 4.000 de consultanti si peste 200.000 de clienti.

Valoarea primelor de asigurare vandute in regiune este de 785 milioane de euro, iar cea mai ridicata prima anuala medie intermediata este de 2.300 de euro in Ungaria si 2.600 de euro in Slovacia.