„Datorita profilului socio-demografic diferit al clientilor, decizia de a adopta o strategie multi-brand este una fireasca. Realizarea unei campanii care sa promovoze ambele branduri, poate parea surprinzatoare insa, complementaritatea atributelor asociate celor doua marci ne-a determinat sa alegem aceasta strategie”, a declarat Daniela Dimitriu, director de marketing.

Bugetul pentru promovare este de 3 milioane de euro pentru toate canalele de comunicare pe care noua companie le va utliza (inclusiv comunicarea cu clientii) in aceasta campanie. Mixul de comunicare include atat comunicarea cu publicul larg, cat si comunicarea cu actualii clienti si parteneri de afaceri.

„Am decis sa promovam brand-urile si nu compania, Generali Romania, pentru ca vrem sa transmitem mesajul ca Generali si Ardaf raman prezente in piata", a completat Daniela Dimitriu.

Campania Orchestra, al carei mesaj principal este <Generali si Ardaf “suna” bine impreuna>, se deruleaza pe o perioada de 6 saptamani, si foloseste ca si canale principale de comunicare TV-ul si outdoor-ul. Conceptul creativ apartine Agentiei de Publicitate CAP, selectata in urma pitch-ului organizat in primavara. Strategia media, planning-ul si buying-ul sunt asigurare de agentia Media Direction.

Viitoarea strategie de comunicare a companiei se va concentra pe promovarea separata a celor doua branduri. „Vom pozitiona si comunica separat cele doua marci, prin dezvoltarea de produse si oferte de asigurare care se potrivesc cel mai bine publicului tinta al fiecarui brand”, a spus Daniela Dimitriu.

Noua companie Generali Romania, rezultata din fuziunea Generali Asigurari si Ardaf, devine cel de-al 7-lea jucator de pe piata romaneasca de asigurari, cu o cota de piata de 6,7% (conform datelor CSA pentru primul semestru 2011). Echipa de management a noii companii va fi condusa de Adrian Marin, in calitate de CEO.

Structura viitoarei societati care va rezulta in urma fuziunii Ardaf cu Generali va include Generali Holding Vienna AG - 55,6104%, Iberian Structured Investment I BV - 20,7564%, Generali PPF Holding BV, ORG Unit Prague CZE - 12,8804% si Astra - 10,6375%, alaturi de mai multe unitati ale cooperatiei de consum, persoane fizice si juridice - 0,1154%.

Citeste si:

Capitalul social al Generali Romania va fi de 133,09 milioane de lei.

In iunie, Generali Holding Vienna a achizitionat de la Astra 16,03% din capitalul social Generali Asigurari. Valoarea tranzactiei a fost estimata de surse din piata la 24 milioane de euro.

Ardaf si-a inceput activitatea in anul 1992 si este controlata indirect de Generali PPF Holding, care a intrat in actionariatul asiguratorului roman in iunie 2008, cand a preluat de la PPF Alpha Limited 72,75% din actiuni, pe care compania le controla prin intermediul Iberian Structured Investments (Olanda).

Cele mai recente date de la Depozitarul Central arata ca Iberian Structured a ajuns la o cota de 61,71%, iar Generali PPF Holding (Olanda) detine un pachet de actiuni reprezentand 38,29%.

Generali PPF Holding a fost infiintat in iulie 2007, prin unificarea operatiunilor in Europa Centrala si de Est ale Generali (Italia) si PPF Investment (Cehia).

Generali detine 51% din Generali PPF Holding. Infiintata in 1993, Generali Romania are un capital social de 129,45 milioane de lei si este parte a grupului italian Generali, unul dintre cele mai vechi grupuri de asigurari din lume. Societatea este controlata de Generali Holding Vienna - 83,8%.