„La finalul unui efort de cateva luni de zile BCR a reusit sa isi transforme platforma online in una dintre cele mai atractive si dinamice din sistemul bancar romanesc. Axata pe nevoile clientilor sai din perspectiva simplificarii in utilizare, platforma permite unui client care are nevoie de detalii/consultanta pe un produs de tip credit, spre exemplu, ca printr-un singur click sa obtina informatiile dorite. Acum totul este mult mai la indemana si mai comod pentru clientii nostri”, a precizat Bogdan Marin, director executiv canale retail BCR.

Aplicatia mai ofera informatii despre produsele de economisire bancare clasice, cum ar fi depozitele si conturile de economii, cele de bancassurance (politele de asigurare de viata cu componenta investitionala), unitatile de fond, pensiile private si facultative, produsele de economisire – creditare (produsele BCR Banca pentru Locuinte), cat si despre produsele de investitii clasice, cum ar fi obligatiunile corporative si de stat.

Totodata, BCR vine in intampinarea nevoilor de mobilitate ale clientilor sai si le ofera varianta mobila a portalui - m.bcr.ro, versiune ce a fost optimizata pentru telefoanele cu acces la internet.

Conform unor studii BCR, cele mai frecvente tranzactii pe care le fac clientii bancii, utilizatori de internet banking, sunt platile de facturi si transferurile intre conturi proprii, iar cele mai utilizate telefoane mobile (smartphones) sunt – Nokia, HTC si Iphone. Solutia m.24banking.ro este utilizata in general pentru efectuarea de tranzactii in lei (95%), de tip intrabancar (65%).