Volumul de vanzari de Planuri Financiare pentru Copii de la ING a crescut cu 59% intre 06 octombrie si 15 decembrie 2005, comparativ cu volumul mediu al vanzarilor inregistrat in perioada similara a anului trecut, ca urmare a campaniei “Castigati cu Planurile Financiare pentru Copii ale ING”.

“Cele doua planuri financiare pentru copii, Academica si Debut 18 se numara printre cele mai de succes produse din portofoliul ING, iar aceasta campanie a generat un interes semnificativ atat in randul clientilor nostri existenti, cat si potentiali”, a declarat Bram Boon, director general executiv al ING Asigurari de Viata.

in acest moment, planurile financiare pentru copii reprezinta 19% din portofoliul de vanzari al ING Asigurari de Viata. Bucurestiul conduce in clasamentul localitatilor care prefera planurile financiare pentru copii (20% din numarul total de contracte de acest tip), urmat de Ploiesti (7%) si Timisoara (6%).

Castigatorii campaniei, care s-a derulat in doua promotii - pentru clienti existenti, respectiv potentiali ai ING – au fost rasplatiti pentru alegerea lor cu excursii educative pentru familie, catre o destinatie europeana foarte atractiva, la alegere dintre: catedrala Sagrada Familia din Barcelona, Muzeul Luvru din Paris, Observator Regal Greenwich din Londra si Muzeul Ferrari de la Maranello, Milano.

Citeste si:

Pentru prima promotie, adresata noilor clienti care au semnat un Plan Financiar pentru Copii intre 6 octombrie si 15 decembrie 2005, castigatorii sunt Andrei Postolachi din Bucuresti si Cosmin Muntean din Deva, judetul Hunedoara.
Pentru cea de-a doua promotie, care s-a adresat clientilor existenti pana la data de 6 octombrie, castigatorii sunt: Alina Subotnicu din Dorohoi, judetul Botosani si Valentin Grama din Ramnicu Sarat, judetul Buzau.

Planurile financiare pentru copii, Academica si Debut 18, sunt printre cele mai cautate produse din portofoliul ING, impreuna cu planurile de economisire si protectie si planurile de pensii ING.

Tot ca urmare a preocuparii ING de a sprijini educatia copiilor, compania a produs recent si un CD educational pentru gradinite. CD-ul, intitulat “impreuna de la primii pasi”, isi propune sa-i invete pe copii informatii interesante despre mediu si natura inconjuratoare.

ING Asigurari de Viata este liderul pietei romanesti de asigurari, cu o cota de piata confirmata de 36,8% dupa primele noua luni ale anului 2005. Compania a fost infiintata in 1997 si si-a dezvoltat reteaua permanent, ajungand in prezent la 67 de agentii in 62 de orase si o forta de vanzari de peste 2000 de consultanti de asigurari. Capitalul social al companiei este de 45.042.794 RON.