Activele totale ale Bancii au crescut cu 74% la sfarsitul lunii decembrie 2005 in comparatie cu luna decembrie 2004, atingand suma de 341 milioane EUR (1,25 miliarde RON). Inalta performanta a fost sprijinita de cresterea capitalului social la 110 milioane RON (30 milioane EUR) de la 73,4 milioane RON (18,5 milioane EUR), inregistrand o crestere de 62% si ca rezultat al cresterii depozitelor clientelei la 743 milioane RON (202 milioane EUR) de la 544 milioane RON (137 milioane EUR) in cursul anului 2005. Portofoliul de credite al bancii a atins (225 milioane EUR), reprezentand o crestere de 97% de la (114 milioane EUR) in 2004.

O noua facilitate de credit sindicalizat in valoare de 55 milioane EUR a fost subscrisa cu succes in octombrie 2005, pentru a veni in intampinarea nevoilor de pre-export ale clientilor nostri. Ca urmare a faptului ca banca a investit masiv in dezvoltarea retelei de servicii, resurse umane, carduri si infrastructura IT necesara sprijinirii cresterii, profitul net al anului 2005 a inregistrat 15,5 milioane RON (4,2 milioane EUR), reprezentand o crestere de la 2,0 milioane EUR la sfarsitul anului 2004.

Avand o retea de sucursale de 40 de locatii la sfarsitul anului 2005, Finansbank (Romania) si-a atins tinta de cota de piata de 1% din sistemul bancar local, cu o cota de piata de 5% in ceea ce priveste creditele de consum si de 7% in ceea ce priveste cardurile de credit. Strategia de extindere sucursale va continua si in anul 2006, in scopul atingerii a 80 de puncte de lucru pana la sfarsitul anului.

In 2006, principalul obietiv al Finansbank (Romania) S.A. va fi cresterea unui brand awareness. In acest sens , banca va urmari prin largirea clientelei, crearea de produse si servicii personalizate, extinderea retelei de sucursale si oferirea unor standarde ridicate de servicii clientilor nostri.