Astfel, in ceea ce priveste companiile din sectorul asigurarilor, Omniasig ocupa primul loc, cu un total de 1.033 de aparitii, dintre care cele mai multe au fost inregistrate pe Internet (843) si social media (100). Comparativ, intre 1 august si 31 octombrie 2011, Omniasig a avut doar 615 aparitii media, situandu-se dupa Astra Asigurari, care a avut 957 de aparitii.

In categoria bancilor, BCR este, din nou, prima clasata, cu 11.841 aparitii, fata de cele 9.265 aparitii din trimestrul anterior. BCR are cel mai mare numar de aparitii media pe fiecare categorie.

Referitor la tipul de aparitii media, firmele din asigurari au avut 2.267 aparitii neutre, 1.390 pozitive si 669 negative, iar institutiile bancare au avut 19.267 aparitii neutre, 9.165 pozitive si 3.084 negative, in perioada 1 noiembrie 2011 – 31 ianuarie 2012. In trimestrul anterior acestuia, companiile de asigurari au avut 4.938 aparitii neutre, 2.024 pozitive si 1.017 negative, in timp ce bancile au inregistrat 30.223 aparitii neutre, 10.173 pozitive si 3.489 negative.

Citeste si:

Rezultatele obtinute de mediaTRUST au fost obtinute din rapoarte ce contin date generale cu privire la materialele care abordeaza subiectele selectate, distribuite pe tipuri de media, acoperire, profil, AVE (valoarea publicitara echivalenta) si prezinta tendinte pentru anumite tipuri de media. In plus, presa include informatii cu privire la tiraj, zona de publicare, numar de cititori si frecventa. Rapoartele contin, de asemenea, listele cu sursele si autorii care trateaza de regula subiectele selectate in intervalul de timp monitorizat.

Materialele utilizate in elaborarea raportului au fost evaluate in functie de influenta pe care ar putea-o avea asupra cititorilor, din perspectiva modului in care este conturata imaginea unei companii sau a unui brand.

mediaTRUST Romania a fost infiintata in 1999 si furnizeaza servicii de monitorizare catre companii romanesti si straine. Compania este membra din 2004 a FIBEP, principala organizatie internationala a agentiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este detinuta in proportie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clientii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pietei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farma, energie, gaze naturale, petrol, educatie, sport, cultura, showbiz, politic.