“Lansarea acestei clase de produse structurate demonstreaza inca o data preocuparea permanenta a Citibank Romania cu privire la facilitarea accesului clientilor nostri la produse inovatoare de gestionare a averii. O data cu cresterea segmentului mass-affluent in Europa Centrala si de Est, suntem de parere ca numerosi clienti din Romania sunt in cautarea unei oferte complete de gestionare a averii", a spus in cadrul unei conferinte Luis Tomassoni, director retail la Citibank Romania.

Mass-affluent este un termen financiar care defineste categoria de clienti cu active lichide semnificative, inte 100.000 dolari si 1 milion de dolari. De asemenea, termenul este folosit si de vanzatorii de produse financiare de retail pentru a se referi la clientii cu un venit anual de peste 75.000 dolari.

El a explicat ca notele structurate pot fi adaptate obiectivelor unice de investitii ale clientilor, in functie de viziunea acestora cu privire la evolutia pietelor financiare si de apetitul pentru risc.

In acelasi timp, Silvia Bardos, manager produse de investitii in cadrul Citibank, a explicat ca produsele structurate lansate de banca difera de cele tranzactionate pe Bursa de Valori Bucuresti (BVB), intrucat ofera optiunea de garantare a capitalului initial, ceea ce nu este valabil in cazul produselor de la BVB.

Citeste si:

Notele structurate au fost lansate de o luna de Citibank, in plasament privat, si au prins foarte bine, dupa cum afirma oficialii bancii.

Clientii vor putea investi minimum 10.000 dolari, o suma mai mica decat in cazul altor oferte disponibile pe piata.

Prin intermediul acestor produse financiare, investitorii vor putea sa obtina castiguri de pe urma expunerii pe o gama variata de active suport si piete financiare, in timp ce capitalul investit va putea fi protejat in proportie de pana la 100%.

Clientii au oportunitatea de diversificare a portofoliului printr-un mix personalizat de clase de active, sectoare si zone geografice, pe care nu doresc neaparat o expunere directa.