Asadar, in functie de varsta, o pondere de 48% dintre respondnetii sondajului realizat de Auto.ro si Daedalus Millward Brown prefera punctul de lucru al asiguratorului, 40% agentia de brokeraj, 10% site-urile specializate de asigurari, iar restul pana la 100% nu detin o astfel de polita. In functie de regiune, proportiile se mentin.

Se observa astfel o crestere fata de anul 2010 a celor care cumpara online, procentul ajungand la 10% din piata, in 2011 (increderea in tranzactiile online este inca scazuta, mare parte a acestora realizandu-se cu plata ramburs).

Un caz particlar este in Bucuresti, unde tranzactiile online (16%) depasesc cu mult media tarii, pe cand in Banat se observa un interes mai mare pentru punctele de lucru ale asiguratorilor.

Criterii in alegerea unei polite RCA

Citeste si:

Cele mai importante criterii sunt: pretul (40%), notorietatea asiguratorului (18%) experienta personala (9%) si pretul in raport cu beneficiile suplimentar oferite (31%).

In cazul masinilor second hand, pretul este un criteriu mult mai important decat in cazul masinilor noi (43% fata de 31%). Tinerii dau o mai mare importanta pretului (46%), pe cand persoanele mai in varsta pun accent pe notorietatea asiguratorului (28%).

Auto.ro este cel mai mare site auto din Romania avand peste 30.000 anunturi auto cu masini second hand si furnizand o oferta completa de masini noi.