AON Romania, unul dintre cei mai mari brokeri de asigurari de pe piata locala, care lucreaza in special cu clienti companii, a lansat un program de stagii de lucru pe timpul verii la biroul companiei din Capitala, adresat studentilor cu rezultate foarte bune de la Academia de Studii Economice (ASE) din Bucuresti.
Programul de stagii de lucru oferite de AON studentilor de la ASE este format din patru internship-uri, impartite cate doua, atat pentru anul II cat si pentru anul III. Cele doua destinate studentilor din anul II se vor desfasura in luna iulie a acestui an, iar cele pentru anul III in luna august.

Pentru a participa studentii interesati trebuie sa fi obtinut o medie generala de peste 9,50 in ultima sesiune, aplicand in baza unei adeverinte care sa ateste aceasta medie, direct la Aon. Daca numarul aplicantilor va fi mai mare decat numarul stagiilor oferite, departajarea se va face prin intocmirea unui referat pe o anumita tema aleasa de conducerea Aon. Aceste stagii de lucru vor fi remunerate cu o indemnizatie lunara in suma de 800 de lei net.

"Consideram apropierea noastra fata de studentii din ASE extrem de importanta si o dorim reciproc benefica. In sprijinul acestei afirmatii vine si initiativa noastra de a lansa cu aceasta ocazie si 4 intern-ship-uri pentru studentii din anii terminali, care vor putea face un stagiu de lucru in cadrul biroului nostru din Bucuresti in lunile iulie si august. Aceasta initiativa se doreste a fi continuata si in anii urmatori, oferind astfel celor mai buni studenti oportunitatea de a ne cunoaste si eventual de se alatura unei echipei ca viitori colegi", a declarat Valentin Tuca (foto), CEO, AON Romania.

AON, unul dintre leaderii firmelor de brokeraj in asigurari si consultanta de risc inl ume, a fost infiintata in urma cu 25 de ani la Chicago, fiind prezent in Romania prin propria subsidiara de la inceputul anului 2006. Din 2010 compania a devenit sponsor oficial al echipei de fotbal Manchester United - echipa fanion a fotbalului britanic.

Pornind de la analogia cu jocul de fotbal, AON a lansat de curand o campanie de promovare intitulata sugestiv “Pass It On” (Paseaza), prin care isi propune sa reflecte modul in care birourile AON din cele peste 120 de tari ale lumii se implica in activitati in folosul comunitatilor de care apartin, transmitand catre acestea valorile sale esentiale printr-un transfer simbolic al unei mingii de fotbal.

AON Romania a ales sa “paseze” mingea catre studentii ASE, transmitand astfel un imbold spre profesionalism si excelenta celor care vor fi leaderii de maine ai economiei romanesti, fie ca ne referim la mediul privat de afaceri sau la institutiile administratiei de stat sau la cele de reglementare din zona economica.

Sursa foto: 1asig.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Marius Alexandru Stanciu
Absolvent al Facultatii de Economie din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti si al unui program de Master, cu specializarea Economie Europeana, sustinut in aceeasi institutie, Marius Alexandru Stanciu dispune de o experienta jurnalistica de peste 12 ani, dobandita in cadrul redactiei Wall-Street.ro si acopera din punct de vedere editorial evenimente si interviuri din piata imobiliara, piata asigurarilor si pensii private.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri