"Totodata, am incercat mentinerea la un nivel suportabil a tarifelor asigurarilor auto de catre clienti. Am inregistrat insa o crestere notabila in 2011 pe sectorul asigurarilor de locuinte, obligativitatea legala fiind un stimulent in achizitionarea acestui tip de polita.” a mai adaugat Mariana Flucus (foto).

Carpatica Asig, controlata de omul de afaceri Ilie Carabulea, a cunoscut o scadere de 30% a primelor brute subscrise in 2011 fata de anul precedent, pe fondul scaderii pietei asigurarilor generale, mai ales a celei de asigurari auto (17%), cea mai importanta parte a portofoliului companiei.

In primele 2 luni ale anului curent, compania a cunoscut insa o crestere a volumului de prime brute subscrise ajungand la nivelul subscrierlor realizate in 2010, anul cu cele mai bune rezultate pentru companie. Cresterea pe primele 2 luni ale anului 2012 la total brute subscrise este 52% fata de 2011 de la 26.45 milioane lei (ian-feb 2011) la 40.29 milioane lei (ian-feb 2012).

Obiectivele companiei pentru 2012 vizeaza o crestere de 25% a volumului de prime brute subscrise, o echilibrare a structurii portofoliului de produse prin cresterea numarului de polite de asigurari corporate, indeosebi prin intarirea portofoliului de produse dedicate IMM-urilor. tot in acest an, Carpatica tinteste intrarea pe piata asigurarilor de tip garantii, cele engineering ( CAR/ EAR construction/errection risks), asigurari de echipamente electronice , s.a.m.d., potrivit companiei.

Citeste si:

“Obiectivele noastre de crestere sunt realizabile prin implementarea unei strategii solide de dezvoltare a produselor non-auto (asigurarile de locuinta si cele de raspundere civila), a produselor destinate IMM-urilor (asigurarea productiei, asigurarile comerciale si cele de servicii) si intrarea pe segmentul asigurarilor corporate cu produse competitive. 2012 este si anul in care intentionam extinderea activitatii in strainatate, un obiectiv pe care il analizam de cativa ani“ a declarat Mariana Flucus.

Carpatica Asig se situeaza in primele zece companii de asigurari generale din piata din punct de vedere al primelor brute subscrise conform statisticilor UNSAR. Desi in 2011, subscrierile companiei au scazut raportat la anul precedent, in 2010 Carpatica a inregistrat o dublare a volumului de prime brute subscrise fata de 2009.

Carpatica Aasig a fost infiintata in anul 1996, cu capital integral privat, sub denumirea de ASA Asigurari Atlassib, in cadrul holdingului Atlassib. In septembrie 2004 compania si-a schimbat denumirea in Carpatica Asig parte a grupului financiar Carpatica, raspunzand astfel cerintelor pietei pentru servicii financiare integrate. Compania are peste 90 de unitati in intreaga tara, colaborand cu peste peste 5.000 de intermediari si practica asigurari generale (non-viata).