Astfel, consultantii ABN Amro sunt pregatiti pentru a raspunde prompt solicitarilor clientilor si pentru a gasi solutii si alternative optime, privind intregul portofoliul de produse si servicii, oferite de ABN AMRO Bank, destinate persoanelor fizice.

Prin intermediul acestui serviciu, banca doreste sa fie mai aproape de clientii sai, obiectivul principal al serviciului de Call Center "Interactiv" fiind sa gasesca solutii imediate la diversele situatii intalnite de clienti (First Call Resolution).
       
"ABN Amro este prima banca din Romania care ofera serviciul de Call Center, disponibil non-stop. ABN Amro Interactiv s-a nascut din dorinta de a oferi clientilor nostri servicii la standarde cat mai inalte", a afirmat Haris Hanif, senior vice-president, seful Diviziei Consumer Banking ABN Amro Bank.

ABN Amro Bank (Romania) SA, o subsidiara a ABN AMRO NV, una dintre cele mai mari banci din lume, cu active in valoare totala de peste 880 miliarde euro si prezenta in mai bine de 60 de tari si teritorii, activeaza in Romania din noiembrie 1995. ABN AMRO Romania este prezenta in 15 orase din Romania (Arad, Bucuresti, Brasov, Bacau, Cluj, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara). Utilizand reteaua sa mondiala, banca ofera servicii si produse financiare integrate catre clienti sau persoane juridice si persoane fizice.

Incepand cu septembrie 2004, ABN AMRO Bank a lansat in Romania oferta de servicii destinate persoanelor fizice. Gama de produse s-a dezvoltat rapid, cuprinzand in acest moment conturi curente, carduri, facilitati de descoperit de cont, credite ipotecare si de nevoi personale, programe de economisire. in cei peste 10 ani de existenta in Romania, ABN Amro Bank s-a impus ca un partener de incredere, solid financiar si de o inalta tinuta profesionala, fapt care a propulsat-o rapid in topul bancilor straine din aceasta tara